المشاعره العربستان با القطر قبل از القطع الروابط 

المشاعره العربستان با القطر قبل از القطع الروابط 

محمد رضا شکیبایی :

عربستان:
منافع را رها کردی و رفتی
به ما بیخود جفا کردی و رفتی

نگفتی بی تو داعش می شود زار؟!
از او خود را جدا کردی و رفتی

قطر:
تو را با دیگری ای شیخ دیدم
کنار جان کری ای شیخ دیدم

زمانی که ترامپ آمد تو را من
به فکر سروری ای شیخ دیدم

 

عربستان:
تماماً من تو را تکریم کردم
و عشقم را به تو تقدیم کردم

ولی وقتی نمکدان را شکستی
همانجا من تو را تحریم کردم

قطر:
اگر چه از تو لایق ‏تر نبودم
به قدرت گر چه از تو سر نبودم

ولیکن عشق تو هم ساعتی بود
-بلانسبت- که من هم خر نبودم

عربستان:
برو تا با غم و دردم بسازم
ز دست یار نامردم بسازم

برو تا بعد تو از این امارات
به جایت یک نفر همدم بسازم

قطر:
دعایم هست تا تنها بسوزی
به دست انتحاری‌ها بسوزی

برای ازدیاد سوزش تو
رَوم من سوی ایران تا بسوزی

منبع : صفحه طنز وطن امروز – شماره ۲۱۸۷

کاریکاتور : هادی لطفی – نیشخط

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: اشعارطنزمحض خنده
[ پنج شنبه 1 تير 1396 ] [ 8:4 قبل از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]